AB plastika před dětmi
anna zaslal(a) v 10.5.2008 21:16:
Dobrý den, před rokem jsem zhubla kolem 60 kg a chtěla bych podstoupit ABplastiku. Je mi 25, děti zatím neplánuji a ani nevím jestli je budu kdy chtít- byl by to po provedené operaci problém? Taky by mne zajímalo jestli je možné operaci spojit s operací rukou/stehen/prsou- jo tady všude mám převislou kůži:-( Trochu mám strach z narkózy a tak by mne zajímalo jestli by se tyto 4 operace nedaly zvládnout na 2krát- břicho+ruce, nohy+prsa? Je braní AD na překážku- žádné zatím neberu ale začínám o nich uvažovat, začínám mít vážně ze své postavy deprese:-( Ještě studuji a tak bych chtěla operaci zvládnout během prázdnin - myslíte, že ještě není pozdě? Bojím se operace a tak to odkládám ale ta kůže sama neodejde:-) A jak přitom nejlépe postupovat- neexistují nějaké "žebříčky" chirurgů. Chci opravdu kvalitní péči a ráda si ji zaplatím, chápu, že tohle je investice na celý život a nechci ji pokazit. Předem velmi děkuji za odpovědi Anna
Partner stránky
MUDr. Patrik Paulis
Klinické centrum ISCARE Lighthouse - naše zdravotnické zařízení poskytuje pacientům vysoce odbornou péči. Nezávazné bezplatné konzultace na tel. 234 770 235.
Zákrok
Abdominoplastika (Operace břicha)Mnoho žen i mužů trápí nadměrně velké břicho, jehož příčinou je uvolněná kůže a břišní svaly. Abdominoplastika je operace, která vás může zbavit nehezkého převislého břicha a nadměrných tukových zásob v této oblasti.
Fotky před/po
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 7.000,- CZK
- Ceny do 68.040,- CZK
- Ceny jsou pouze orientační.
Seznam oborů
- Plastická chirurgie, estetická dermatologie
- Ortopedie, rehabilitace
- Oční lékařství
- Stomatologie
- Léčba neplodnosti
- Chirurgie
- Gynekologie a porodnictví
- Vnitřní lékařství
- ORL - Ušní, nosní, krční
- Psychologie, psychiatrie

odpověd
18.6.2008 22:36: