stáhnutí kůže do pupíku
Leona zaslal(a) v 15.7.2007 11:27:
Ještě jsem nerodila,ale po zhubnutí mám nehezký vrásnění u pupíku.Vzhledem k věku nechci abdominoplastiku.Přečetla jsem Vaší diskuzi ohledně tohoto zákroku a narazila na odstranění nakrabacené kůže v okolí pupku.Jaktože nereagovali skoro žádní lékaři?Je to tím,že tento zákrok je finančně nezajímavý?Myslím,že i mnoho žen trápí tento problém,ač je nevelký.Čistě teoreticky mohu Vás-lékaře poprosit o sdělení,proč je nerealizovatelné,stáhnout menší množství kůže v okolí pupíku ,,dovnitř,, s jizvou uvnitř?Jsem laik,ale podlé mého mínění to je přeci proveditelné?Je zde někdo,kdo toto už provedl či je schopný provést?A sjakou částkou mám počítat?Děkuji m nohokrát
Partner stránky
MUDr. Patrik Paulis
Klinické centrum ISCARE Lighthouse - naše zdravotnické zařízení poskytuje pacientům vysoce odbornou péči. Nezávazné bezplatné konzultace na tel. 234 770 235.
Zákrok
Abdominoplastika (Operace břicha)Mnoho žen i mužů trápí nadměrně velké břicho, jehož příčinou je uvolněná kůže a břišní svaly. Abdominoplastika je operace, která vás může zbavit nehezkého převislého břicha a nadměrných tukových zásob v této oblasti.
Fotky před/po
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 823 CZK
- Ceny do 52.500 CZK
- Ceny jsou pouze orientační.

odpověd
16.7.2007 15:46:
Absence odpovědí v žádném případě není dána finanční nezajímavostí.Je to spíše tím, že možnost provedení tohoto typu operace je spíše vzácné z důvodů jak píše kolega, dále že je neprovádí všechna pracoviště a jistě i tím,že jsou dovolené.Na naší klinice tuto operaci provádíme již mnoho let,ale opravdu je velmi nutno velmi pečlivě vybrat vhodnou pacientku.Cena u nás včetně narkozy : 9.500 Kč. S pozdravem MUDR.Lucák,Ostrava
Nahlásit nevhodný příspěvek
odpověd
16.7.2007 8:07: