Zavře okno

Česky English Deutsch по-русски Po Polski Slovensky Arabsky Registrace | Přihlášení | Kontakt

Diskuze - chemický peeling - Chemický peeling

chemický peeling

Marie zaslal(a) v 6.4.2008 13:49:

Dobrý den, mám trochu mastnou pleť s mírným akné a jizvičkami po akné,mým problémem hlavně je,že na mojí pokožce je každé sebemenší zarudnutí vidět, neboť mám hodně světlou pokožku. Zajímalo by mě,jestli by chemický peeling mohl tento problém aspon trochu vyřešit, nebo jestli by byla vhodnšjší jiná lečba, a také kolik by přibližně stála celá léčba - jsem studentka a tak si velké finanční zatížení nemohu dovolit. Předem děkuji
Vaše odpověd

odpověd

MYCLINIC prague MYCLINIC prague
8.4.2008 9:37:

Dobrý den. Jistě v první řadě je nejrozumnější navštívit kožního lékaře a eventuálně se jej zeptat na chemický peeling. K ošetření aknózní pleti je přímo určený kratoregulační chemický peeling od firmy Renophase, nicméně je ve Vašem případě vhodné u dermatologa se poradit i o přijatelnějších možnostech léčby. Přeji hodně štěstí. MUDr.Petr Pachman, www.myclinic.cz

Nahlásit nevhodný příspěvek

Dobrý den Marie,nejprve by byla nutná konzultace s kožním lékařem,pokud máte zájem,objednejte se na tel.č.475212047 nebo 775122031.Rádi Vás na naší klinice uvítáme. S pozdravem, Simona Skálová,asistentka.

Jednoznačně vám doporučuji Keratoregulační peeling od spol. Lab. Renophase včetně produktů pro domácí péči. Peeling i produkty pro domácí ošetřování jsou finančně dostupné a s výsledkem budete spokojena. MUDr. Michal Sičák

Dobrý den, doporučuji laser - další info a ceny na tel.: 721 283 208, s pozdravem Pavel Janda

Dobrý de,je možné použít chem. peeling-cena za jedno ošetření 1000Kč,případně laser,který je ale výrazněji dražší.

odpověd

Dermitage Dermitage
6.4.2008 15:36: