gynekomastie
Petr zaslal(a) v 30.5.2008 18:02:
Dobry den.Prosím o radu.Je mi 27 let,již od puberty na sobě pozoruji znaky gynekomastie.Doktorka mě poslala na vyšetření na endokrinologii v Praze,Národní.Byl jsem tam již 3x a ani jednou jsem se nedostal na řadu k vyšetření (z důvodu velkého počtu pacientů).Je možno podstoupit operativní zákrok,na nějaké plastické chirurgii,i bez tohoto vyšetření.?Pracuji jako hasič a jsem dosti pracovně vytížen,tudíž nemám čas trávit ho po doktorech.Děkuji za radu rsp.kontakt na nějakou pl. ch.
Zákrok
Operace gynekomastiePrvní věc, na které uvízne většině mužů zrak při pohledu na ženu jsou prsa. Ženy jsou ochotny kvůli nim absolvovat často i bolestivé plastické operace, nakupují push-up podprsenky a to vše proto, aby je měly větší... Jak jsou na tom však muži? Gynekomastie, neboli zvětšení mužské prsní žlázy se vyskytuje poměrně často.
Fotky před/po
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 8.000,- CZK
- Ceny do 33.800,- CZK
- Ceny jsou pouze orientační.
Seznam oborů
- Plastická chirurgie, estetická dermatologie
- Ortopedie, rehabilitace
- Oční lékařství
- Stomatologie
- Léčba neplodnosti
- Chirurgie
- Gynekologie a porodnictví
- Vnitřní lékařství
- ORL - Ušní, nosní, krční
- Psychologie, psychiatrie

odpověd
18.6.2008 21:18:
Je pro Vás dostupná Ostrava ? Pokud ano, rádi se Vám budeme věnovat.Endokrinologické vyšetření nepotřebujeme.Zákrok provádíme v celkové anestezii, lipouskcí odstraníme zmnoženou tukovou vrstvu a pokud najdeme žlázu, pak ji odstraníme v jedné době. Veškeré podrobnosti o tomto zákroku včetně ceny najdete na našich stránkách : www.plastickachirurgie.com v sekci procedury. Máme s těmito operacemi mnoholeté dobré zkušenosti.Zdravím Vás MUDr.Lucák,Ostrava
Nahlásit nevhodný příspěvek
odpověd
4.6.2008 22:20: