Zavře okno

Česky English Deutsch по-русски Po Polski Slovensky Arabsky Hungarian Registrace | Přihlášení | Kontakt

Diskuze - gynekomastie - Operace gynekomastie

gynekomastie

Petr zaslal(a) v 30.5.2008 18:02:   

Dobry den.Prosím o radu.Je mi 27 let,již od puberty na sobě pozoruji znaky gynekomastie.Doktorka mě poslala na vyšetření na endokrinologii v Praze,Národní.Byl jsem tam již 3x a ani jednou jsem se nedostal na řadu k vyšetření (z důvodu velkého počtu pacientů).Je možno podstoupit operativní zákrok,na nějaké plastické chirurgii,i bez tohoto vyšetření.?Pracuji jako hasič a jsem dosti pracovně vytížen,tudíž nemám čas trávit ho po doktorech.Děkuji za radu rsp.kontakt na nějakou pl. ch.

Vaše odpověd

odpověd

MUDr. Otakar Lucák MUDr. Otakar Lucák
18.6.2008 21:18:

Je pro Vás dostupná Ostrava ? Pokud ano, rádi se Vám budeme věnovat.Endokrinologické vyšetření nepotřebujeme.Zákrok provádíme v celkové anestezii, lipouskcí odstraníme zmnoženou tukovou vrstvu a pokud najdeme žlázu, pak ji odstraníme v jedné době. Veškeré podrobnosti o tomto zákroku včetně ceny najdete na našich stránkách : www.plastickachirurgie.com v sekci procedury. Máme s těmito operacemi mnoholeté dobré zkušenosti.Zdravím Vás MUDr.Lucák,Ostrava

Nahlásit nevhodný příspěvek

Gynekomastii operujeme v lokální anestezi- chir.extirpací,liposukcí,nebo kombinací obou.Pokud jste pracovně vytížen,počítejte s tám,že 10-14 dní musíte mít klid-nešoferovat, nezatěžovat svaly hrudníku. Konzultace máme každé pondělí 9-13 14-18hod.

odpověd

MUDr. Jiří Vrbický MUDr. Jiří Vrbický
2.6.2008 15:07:

Můžete se objednat ke konzultaci Posoudíme bude-li vhodný operační zákrok nebo v případě t.zv.pseudogynekomastie odsátí přebytečného tuku. telč.:272937286 ,mob.:739678659 s pozdravem Dr. Vrbický

< Předchozí:Gynekomastie-operativní zákrok
mam v bradavkach bulky:Další >

Zákrok

Operace gynekomastieOperace gynekomastie