ideální zbavení se piercingu
Veronika zaslal(a) v 15.11.2007 7:52:
Dobrý den, nevím, jestli jem ve té pravé diskuzi, ale potřebovala bych poradit. Je to už 6 let co jsem si nechala udělat piercing horního rtu (typ Madonna, je to malá labretka na místě pihy, jako nosila Madonna). Nyní bych si chtěla nechat zvětšit rty a také už jsem dost stará na vylomeniny :) Dírka po piercingu je obtáhlá kůží a větší než například v uchu. Sestra která pracuje jako sálová instrumentářka je toho názoru, že pokud chci, aby mi dírka zarostla, je potřeba stěnu dírky oškrábat lžičkou a po té zašít. Chtěla bych se zeptat, jak je možné tuto dírku co nejvíce "vyspravit" :) aby nebylo moc poznat, že jsem si vyndala piercig, jako dloho bude proces hojení trvat, jestli se dá zákrok udělat ambulantně popřípadě, jestli je možné tento zákrok spojit i se zvětšením rtů pomocí PMS, nebo je vhodnejší udělat tyto zákroky zvlášť? Velmi Vám děkuji za radu a přeji krásný den Veronika< Předchozí:Jizvy-jak na ně
jizva-koupel:Další >
Reklama
Zákrok
Korekce jizevPři každém porušení celistvosti kůže, ať již je to operačním zákrokem nebo úrazem, vzniká jizva, která je důsledkem hojivých procesů, které opět obnoví celistvost kůže. Výsledná jizva je vždy odlišná svou povahou od okolní neporušené tkáně a její vzhled a velikost záleží na typu hojivých reakcí pacienta, na umístění a průběhu jizvy i okolnostech vzniku a průběhu hojení. Jizvy nelze odstranit, lze je jen korigovat tak, že funkčně a esteticky jsou méně či vůbec na obtíž.
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
Korekce jizev:
- Ceny od 50,- CZK
- Ceny do 8.000,- CZK
- Ceny jsou pouze orientační.

odpověd
KIM
11.7.2008 3:18: