Zavře okno

Česky English Deutsch по-русски Po Polski Slovensky Arabsky Hungarian Registrace | Přihlášení | Kontakt

Diskuze - Dr. Linhart - Liposukce

Dr. Linhart

Jiřina zaslal(a) v 27.7.2007 15:10:   

má někdo zkušenosti s kvalitou odvedené práce při liposukci provedené MUDr. Milanem Linhartem? Děkuji

Vaše odpověd

odpověd

jaja
6.9.2007 9:41:

ahoj, ja u nej byla asi pred 3roky..Vysledek nebyl zadny-vzal mi 0,7l tuku ze zadku i vnejsich stehen dohromady a vubec to enbylo poznat-nechapu proc to vubec dela kdyz to neumi(aspon to je moje zkusenost)

Nahlásit nevhodný příspěvek

odpověd

lenka
28.7.2007 20:27:

Byla jsem u něj na tum.liposukci břicha a boků. Už to mě mělo varovat - 2 oblasti dělat metodou tum. liposukce je hloupost-výsledek byl nepoznatelný.Reklamovala jsem zákrok-odpověděl mi arogantně,ale zároveň mi nabídl bezplatný nový zákrok.Už jsem nereagovala, protože jsem si našla jiného lékaře v Pardubicích, který na svých internetových stránkách objektivně informuje o zákroku a neříká Vám jako Dr. Linhart,že po zákroku mohu klidně nasednout na vlak na objet z Brna do Prahy. Jestli chcete aby výsledek byl opravdu znatelný, bežte na liposukci pod narkózou - tam lékař může sádlíčko odebírat dokud tam je a ne jako u tum.liposukce-tam vás nejdříve napustí znecitlivujícím roztokem a doktor může pracovat jen do té doby, dokud tam ten roztok je. Já jsem už u dr. Linharta cítila, jak mi jezdí kanylou pod kůží, protože znecitlivující roztoj byl již vysát a zákrok se stával bolestivým a pak již musel přestat.

odpověd

Jiřina
31.7.2007 7:44:

Děkuji Vám za potvrzení mého názoru na Výše uvedeného lékaře. Byla jsem u něj na liposukci břicha a podbradku v dubnu t.r. Se stejným průběhem a výsledkem jako Vy. A se stejnou arogantní odezvou.Opravu chtěl dělat po měsíci,až když zjistil, že mám rozsáhle podkožní hematomy, tak k zákroku nepřistoupil. Zatuhnutí přetrvává a dr. Linhart je stále více nepřístupný. Děkuji.

< Předchozí:ultracontour
liposukce stehen:Další >