Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

(Diskuze k tématu Modelace prsou (Breast-lift, Mastopexe))

Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

Dobrý den, mám rok po modelaci prsou. Měla jsem velké prsní dvorce a na svůj věk veliký pokles, vzhledem k nehezkému tvaru již od puberty.. Tvar po tomto zákroku mám velmi povedený, ale v kotvovté jizvě , která byla použita, mi bohužel zůstaly kousky starých prsních dvorců. Takové měsíčky vedle jizev. Nevypadá to vůbec hezky, dost mi to vadí, ale můj operatér tvrdil, že s tím nic nejde dělat. Ovšem po shlédnutí fotografií zde vidím, že ženy se stejně velkými prsními dvorci, nemají pigmentaci po těch starých vůbec. Mohla bych se tedy za vámi zastavit na konzultaci i přesto, že jsem byla na zákroku v podstatě u konkurence? Děkuji předem.

7.2.2012 08:26

Probíhá odesílání formuláře

RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

Tyto zbytky dvorce o kterých hovoříte by se měly odstranit, kouká z toho nová jizva kolem dvorce a svisle dolů. I. operater tento problém neřešil a operace byla pro něho velmi jednoduchá, prostě to za tuto cenu neřešit. Na korekci můžete přijít kamkoliv neboť je to výkon, jako výkon, který si pacientka hradí sama.
Zdraví Dr. Tomášek 607990077
www.plasticka-chirurgfie-praha.cz

7.2.2012 22:39

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (3)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

Tak to jste mě moc nepotěšil......vážím si vaší upřímnosti, za ni moc děkuji. Ovšem smířit se s faktem, že můj zákrok někdo odflákl je velmi nepříjemný. Celá operace nestála zrovna málo peněz, je to zásah do zdraví člověka a o bolesti ani nemluvím. Panu doktorovi jsem důvěřovla a dala ve všem na jeho odborné rady. Ještě víc smutný je fakt, že jde o jednu z nejznámějších klinik tady v Ostravě, stejně jako operatér sám. Bránit se zřejmě již po roce nemohu, že? Určitě se vám ozvu, děkuji za váš čas.

8.2.2012 07:42

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

Dobrý den. Nemyslím, že je ne místě nějaké příkré hodnocení operatéra. Bez vyšetření nikdo z nás nemůže hodnotit stav, potažmo poradit. Záleží na předoperačním stavu. Někdy vzhledem k poměru velikosti dvorce a poklesu prsu může řez skutečně zasahovat do okrajů dvorce a potom zbytky hyperpigmentované kůže mohou být kolem vertikální jizvy. Třebaže to je vzácné, viděl jsem to i po operacích z vyhlášených klinik. Popisujete, že tvarově jsou prsy pěkné. Předpokládám tedy, že nebylo možno okraje dvorce odstranit úplně. Jinak by tvar prsu nebyl tak uspokojivý. Nashledanou, dr. Remeš

8.2.2012 21:58

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

zdravím také,
určitě děkuji za každý názor, který se zde zobrazí...cením si vašeho času. Je mi zcela jasné, že mě prozatím jiný lékař neviděl a z pouhého textu se nedá jednoznačně odpovědět..proto jsem nejmenovala ani kliniku, ani pana doktora, nemám tyhle zákeřné praktiky v povaze.
Cílem je, mou situaci vyřešit, tou nejjednodužší cestou. Byla bych velmi ráda, kdyby pomohly mastičky a nebo stejná praktika, která se používá na odstraňení tetování atd. Prsa jsou opravdu tvarově pěkná a za to jsem moc ráda. hezký den vám oběma :-)

9.2.2012 07:55

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

I vám děkuji pane Tomášku, já nechci čeřit vody, jen se pídím po informacích. Určitě se ozvu a nechám si podat názor někoho dalšího. Nejsem z těch co křičí do světa kritiku, proto nikdy nejmenuji. Jak jsem již jednou psala tvar prsou je krásný, jen ještě doladit vzhled. Děkuji vám oběma pánové.

9.2.2012 08:03

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

Pokud se jedná opravdu o zbytky kůže dvorce, pak mastičky nepomohou. Je to jiná anatomická struktura kůže, tu nepředěláte. Zdraví Dr. Tomášek 607990077
www.plasticka-chirurgie-praha.cz

9.2.2012 08:14

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

I já souhlasím s kolegou. Nemůžete hned kritizovat operatéra. Někdy totiž není v prvé době možno stáhnout kůži pod dvorcem hned a musí se tam zbytky materiálu původního dvorce ponechat a korekce se provádí až po delší době. Též souhlasím s tím že kritiku operatera lze posuzovat až po vyšetření. Zkuste si zobjektivizovat situaci u jiného operatera. Zdraví Dr. Tomášek 607990077
www.plasticka-chirurgie-praha.cz

9.2.2012 06:59

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (1)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

Vážená pacientko.Na naší klinice máme s operacemi a modelacemi prsou již šestnáctileté velmi dobré zkušenosti.Proto víme,že skoro vždy se při modelaci dají velké dvorce odstranit beze zbytku tak,aby nezůstaly zbytky dvorců kolem jizev.Přesto se zcela výjimečně,čas od času, vyskytne tak nešťastná kombinace poklesu prsu,šířky a velikosti prsou a velikosti prsích dvorců (sama popisujete vrozený a nehezký tvar prsou od mládí),že i přes veškěrou snahu zbytek dvorců kolem vertikálních jizev po prvním zákroku bohužel musí zůstat, jinak by prsa byla esteticky deformovaná.Toto je pak nutno řešit s odstupem času při druhé operaci - většinou ne dříve jak za rok po prvním zákroku.Je to opravdu vzácná zálěžitost,která se navíc ukáže až při samotném předoperačním malování před zákrokem a během operace.Proto o ní ani dopředu nemůžeme pacientku informovat.Pokud takový stav nastane,pacientku v rámci pooperačních kontrol informujeme v tomto duchu a také po finanční stránce pacientka hradí prakticky jen operační příme náklady,bez ceny práce.Pokud byste tedy byla náhodou zrovna pacientkou naší kliniky,budeme velmi rádi,když nám budete nadále důvěřovat a navštívíte nás na kontrolu po tel.domluvě.Velmi rádí se Vám,tak jak je na naší klinice naprostým zvykem,budeme věnovat až do Vaší úplné spokojenosti. Na adresu první odpovědi MUDr.Tomáška musím konstatovat,že naprosto nechápu,kde MUDr.Tomášek bere tu odvahu hodnotit něco,co neviděl a o čem se pouze dočetl v mailu.Jedná se o naprosto nepřijatelné,neseriózní a nekolegiální jednání,které s ním budu řešit za celou plasticko-chirurgickou obec osobně.Tímto také žádám MUDr.Tomáška o veřejnou omluvu na tomto portále všem svým kolegům. prim.MUDr.Otakar Lucák - Ostrava

13.2.2012 12:38

Kvalitní  (2)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

Dobrý den :-)
jsem na jednu stranu potěšena, že jsem strhla zájem a debata je na toto téma velmi živá, ale na druhou stranu se zde malinko vyostřuje debata mezi samotnými lékaři a toho jsem opravdu svým dotazem nechtěla docílit. Samozřejmě děkuji i vám za váš názor, jen sbírám informace a dozajista se ozvu. Je faktem, že každý lékař má zcela jiný názor a konzultace určitě nebude na škodu, jelikož jak uvádíte "Pokud takový stav nastane,pacientku v rámci pooperačních kontrol informujeme v tomto duchu a také po finanční stránce pacientka hradí prakticky jen operační příme náklady,bez ceny práce" mi nebylo sděleno nic podobného...pokud by mi můj operatér toto sdělil, nemusela bych se po informacích pídit tímto zbůsobem a rozdmýchat tak neshody mezi plastiky. Děkuji tedy i za váš názor a taktéž si cením vašeho času. S pozdravem

13.2.2012 13:14

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

V mnohém má kolega Lucák pravdu a asi jsem se unáhlil ve své první reakci na Vás dotaz hlavně ve smyslu toho, že asi by odborník neměl kritizovat situaci nejen dříve než vidí výsledek, ale asi by to neměl udělat nikdy, protože neviděl situaci před operací, průběh operace a ani pooperační průběh. Opravdu nelze býti po boji generál. I když jsem v dobrém úmyslu druhou odpovědí vše vysvětlil (jak doufám) domnívám se, že je na místě se opravdu veškerému svému kolegiu v oboru omluvit. Se svými kolegy se prakticky všichni vzájemně známe a dovedeme si situaci vysvětlit. Zdraví Dr. Tomášek

13.2.2012 17:56

Kvalitní  (0)    Nekvalitní  (0)
RE: Pigmentace po prsních dvorcích v jizvě

:-) mám radost, že mezi sebou nemáte rozbroje....opravdu se mi až opotilo čelo :-) V podstatě jste zlatí chlapi, protože řešíte ženám jejich největší komplexy a děláte je šťastnější. To, že je sem tam některá nespokojená, je asi normální...ale opakuji, já jsem s tvarem nadmíru spokojená, jen mě mrzí a těžko se mi smiřuje s faktem, že jsem nepocítíla ten maximální zájem o mě jako pacienta. ( dnes je bohužel taková doba...ani dům mi nebyl postaven dle projektové dokumentace a musí se zbourat, proto si již dnes vše ověřuji i jinde)A že nebyla snaha mi dovysvětlit a navést mě k možnosti dílo dotvořit. Proto jsem seděla u počítače a sledovala ostatní fotky a četla v diskuzích atd. A musím se přiznat, že vaše odpověď mě namíchla, jelikož jsem z ní chápala, že operace byla možná proveditelná k dokonalosti a nebyla.Nyní jsem pochopila, že pokud budu chtít dokonalost, budu muset ještě jednou na operaci a v podstatě tato diskuze splnila svůj účel. Dozvěděla jsem se , co jsem potřebovala i přes malinkou přestřelku. Tak jen pro vysvětlení :-) Pánové děkuji všem a já se jdu patlat mastičkama a psychicky se připravovat na další operaci. Díky a snad se na mě nevrhnete vzteky až se ukážu v některé z vašich ordinací. Díky zdravím.

13.2.2012 19:05

Kvalitní  (2)    Nekvalitní  (0)

Komerční sdělení: Rozhodli jste se pro plastickou operaci? Chcete, aby vzhled jizvy byl co nejlepší? Chcete urychlit vstřebávání otoků a krevních podlitin po operaci a podpořit nekomplikované hojení?