Pocení nohou
cou-cou zaslal(a) v 16.8.2008 10:38:
Dobrý den,
mám velký problém s pocením nohou, který se stimuluje díky mé nervozitě a pocitům, však díky mému neřešitelnému problému se s nervozitou setkávám velice často. I přez mou pravidelnou hygienu, různé přípravky a správnou životosprávu je můj problém s pocením nohou stálý. Jsem tím velice distancována od společnosti. Jelikož jsem studentka a jsem ve 3. ročníku střední školy, je pro mne sedění ve škole a jízda autobusem noční můrou, avšak náplní mého všedního dne.
Proto prosím o jakoukoli pomoc se tohoto břemene zbavit s co nejnižším finančním nákladem.
Chtěla bych se proto zeptat, jaké metody, pro mě finančně dostupné (do 6000ti tisíc korun), mi můžete nabídnout ve středočeském kraji včetně této - botoxu.
Předem všem moc děkuji!!
Zákrok
Odstranění nadměrného pocení (hyperhidrozy) botulotoxinem (Botox)Lidé trpící nadměrným pocením bývají společensky znevýhodněni. K nadměrnému pocení dochází zvýšenou činností potních žláz. Jedná se většinou o omezené oblasti kůže jako jsou dlaně, podpaží, chodidla nebo bederní krajina, třísla a zátylek.
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 1.000,- CZK
- Ceny do 20.000,- CZK
- Ceny jsou pouze orientační.
Seznam oborů
- Plastická chirurgie, estetická dermatologie
- Ortopedie, rehabilitace
- Oční lékařství
- Stomatologie
- Léčba neplodnosti
- Chirurgie
- Gynekologie a porodnictví
- Vnitřní lékařství
- ORL - Ušní, nosní, krční
- Psychologie, psychiatrie

odpověd
18.8.2008 9:50:
Dobrý den, nabízíme aplikaci botulotoxinu, cena za ošetření obou plosek je 16.850 Kč. S pozdravem, MYCLINIC prague, T:(+420) 296 827 530, info@myclinic.cz.
Nahlásit nevhodný příspěvek
odpověd
16.8.2008 12:39: