Zavře okno

Česky English Deutsch по-русски Po Polski Slovensky Arabsky Registrace | Přihlášení | Kontakt

Diskuze - Reoperace - Operace uší (Otoplastika)

Reoperace

Aji zaslal(a) v 24.7.2008 13:25:

Dobrý den,jsem rok po operaci a 2 měsíce po reoperaci, která opět nedopadla podle očekávání, mého ani operujícího / ošetřujícího lěkaře.Ucho se opět vrátilo téměř do výchozí polohy, předevšíh jeho horní část,po obou zákrocích jsem dodržova režim a 40-50 dnů nosila zafixované ouška 24hod denně.Operována jsem byla technikou řezu chrupavkou / oba případy.Jak velké je riziko postupovat zákrok po třetí? Je to pro mě zatěžující-estetické hledisko/již měsíce s ovázanou hlavou, veliké finančí ztráty. Mám nárok na vrácení peněz a jít si hledat jiného lékaře, pokud je vůbec možné mi operovat znovu ? Mnohokráte děkuji za radu.
Vaše odpověd

odpověd

Aji
1.8.2008 14:32:

:-)Tak toho bych se určitě nebála, vždyť je to strašně stresující ji stále nosit.A hlavně u mě sám pan doktor uznal, že se zákrok ani po jedné operaci nepovedl - pozor jen u jednoho ucha, druhé je O.K.!Hlavně, kdekoli se lze dočíst, že se čelenka nosí cca 3 týdny.

Nahlásit nevhodný příspěvek

odpověd

marta
1.8.2008 18:42:

no veru je to stresujuce tolko penazi a bolesti a nakoniec mam strach ze sa mi vratia ja ju nosim hlavne preto ze mam stale opuchnute lave ucho a ked nemam celenku tak ma zvyknu boliet a ty mas este nejake bolesti? dakujem ti za odpoved som rada ze si mozem o tom s niekym pisat

odpověd

Aji
4.8.2008 6:45: