Dobrý den, chci se zeptat zda máte zkušenosti s reoperací dolních víček. Můj problém je v tom, že jsem byla operována technikou, kdy tukové prolapsy se nevyndavají , ale jaksi vracejí na původní mmísto. Jsem 5 týdnu po opearaci a zhruba před týdnem v místě, kde byl vak mám opět jakýsi váleček. Na víc mám pocit, že se zvětšuje. Co by to mohlo být? A hlavně , teď to napíšu laicky- je možno při reoperaci ty tukové prolapsy odstranit?
Myslím, že to není otok, jelikož po zaledování se okolní otoky zredukují, ale tento váleček se zvýrazní. Je měkký, nebolí,při ošahání tam nic necítím.
Máte zkušenosti s tímto problémem?
Děkuji za odpověď.
Reoperace dolních víček
(Diskuze k tématu Plastická operace očních víček (Blepharoplastica))
návštěvník
Probíhá odesílání formuláře
| Premium member |
Korektivní dermatologie
Brno
Počet příspěvků: 453
Jestliže se jedná o tukový prolaps, není problém jeho odtranění.Konzultujte svůj problém s operatérem.
dr. Stratilová
Tuk je také možno odstranit transkojunktiválně, aniž by bylo nutno znovu otvírat starou jizvu.
Dr. Entner, dr. Vrbický
Vážená paní,
bohužel jste se nechala přemluvit k dolní blepaharoplastice technikou, jejíž výsledek není vždy jistý. Velmi pravděpodobně se jedná o recidivu problému. V této chvíli Vám doporučuji počkat nejméně půl roku. To je totiž doba, kdy probíhá projizvování a přestavba jiizevnatého vaziva všude tam, kde operatér preparoval. Teprve pak je možno rozhodnout o optimálním postupu a operaci provést. Nepochybně by se měl k Vaší situaci vyjádřit Váš operatér.
Srdečně Vás zdravím, prim. MUDr. Vlastimil Víšek, CSc., plastický chirurg.
návštěvník
Počet příspěvků: 1