Otázka zda metoda funguje
Mirka zaslal(a) v 27.6.2007 15:45:
Dobrý den, na internetu jsem nalezla text referenčního lékaře Ultracontouru z Rakouska. Vážený plastický chirurg kulantně sděluje, že metoda nefunguje. Co vy na to? Odkaz je zde http://www.plastische-chirurgie.com/content/other/newsletter-archiv/ausgabe_03/page4.html
Zákrok
UltraContourUltraContourT firmy MedixSysteme je první patentovaný systém duální ultrazvukové technologie s přidanou technologií multisekvenčních ultrazvukových masážních drenážních vln UMDR pro získání optimálních tělesných kontur.
Fotky před/po
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 1.200,- CZK
- Ceny do 4.000,- CZK
- Ceny jsou pouze orientační.
Seznam oborů
- Plastická chirurgie, estetická dermatologie
- Ortopedie, rehabilitace
- Oční lékařství
- Stomatologie
- Léčba neplodnosti
- Chirurgie
- Gynekologie a porodnictví
- Vnitřní lékařství
- ORL - Ušní, nosní, krční
- Psychologie, psychiatrie

odpověd
Mirka
23.7.2007 21:48:
Milá Evo, děkuji za odpověď, nicméně jsem si raději znova prohlédla stránky Dr. Jungwirtha, který uveřejnil, že Ultracontour nefunfuje. Takže podle všeho (fotografie atd.) toto pracoviště zmíněný přístroj vlastní. Evidentně tedy ví o čem mluví. Rozhodně nepůsobí jako někdo, kdo by si nemohl koupit přístroj. Navíc profesní životopis Dr. Jungwirtha vypadá také velmi důvěryhodně. To, že někdo uveřejní, že technika, kterou koupil za jak říkáte "milióny" nefunguje mluví dle mého soudu za vše.
Nahlásit nevhodný příspěvek
odpověd
28.6.2007 11:48: