...velká prsa....
Lenka zaslal(a) v 15.5.2007 13:35:
Dobrý den. Je mi 17 let, mám prsa velikosti 75F. Velmi mne to obtěžuje, jak psychicky, tak fyzicky. Je v mém věku možná plastická operace prsu kompletně hrazená pojišťovnou?,,Udělají" mi prsa hezky?Zahrnuje operace i zmenšení a vytvarování dvorců?Možná pro Vás hloupý dotaz, leč pro mne je to důležité. Děkuji
Zákrok
Zmenšení prsouNadměrné vyvinutí prsou je problémem, který trápí mnoho žen. Nejedná se o problém pouze estetický, ale také zdravotní. Nadměrná velikost a hmotnost prsou vede k mnoha zdravotním potížím. Nadměrná velikost prsou přináší také nemalé psychické obtíže.
Fotky před/po
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 3.100 CZK
- Ceny do 39.000 CZK
- Ceny jsou pouze orientační.

odpověd
petr
16.5.2007 16:28:
Milá Lenko, máš s tím asi velký problém, protože zřejmně vzhledem k tvé postavě je to trochu hodně. Nejsem doktor, ale studuji VŠ obor psychologie, sociologie a právě píši práci na téma jak řeší ženy problémy se svým poprsím. Moc rád bych se proto s Tebou nezávazně sešel a probral s Tebou Tvé zkušenosti a život s tvým problémem. Tím bych svou práci dál obohatil o další zkušenosti. Jednalo by se o přátelské, korektní a diskrétní setkání. Klidně bych za Tebou přijel. Moc prosím, aby jsi mi na mail napsala kontakt na Tebe a domluvíme se na případné schůzce. Moc mi pomůžeš v mé práci, anonymně. Můj mail: devorak@seznam.cz
Nahlásit nevhodný příspěvek
odpověd
15.5.2007 23:19: