Zavře okno

Česky English Deutsch по-русски Po Polski Slovensky Arabsky Registrace | Přihlášení | Kontakt

Diskuze - zmenšení a modelace prsou - Zmenšení prsou

zmenšení a modelace prsou

Petra zaslal(a) v 25.7.2008 17:28:

Dobrý den, je mi 23 let, měřím 172cm a vážím asi 64Kg. Velikost podprsenky mám 70-75 E-F. Pokud beru hormonální antikoncepci, prsa se mi ještě o jedno až dvě čísla zvětší, takže v současné době ji již neužívám. Velice se za svoje prsa stydím, protože vzhledem k celé postavě jsou nepřiměřená, nemohu sehnat ucházející prádlo a plavky. Vyhýbám se společnosti, protože prsa budí dojem a často se setkávám s posměšnými a sexuálními narážkami. Několikrát se mi stalo, že mi nějaký můž, se kterým jsem hovořila, neohrabaně "civěl" na prsa a nevěnoval pozornost tomu, co říkám. Takovéto situace mne hrozně uráží a snižují mi sebevědomí. Když se svleču, prsa mám hodně povislá a nemám stejně velké dvorce. Bolí mne záda a hrbím se, ale dosud jsem s tím nebyla u lékaře. Ještě studuji a chtěla bych se trápení s mými prsy zbavit, mohla bych se ucházet o proplacení pojišťovnou? Přečetla jsem si, že musím mít doporučení od ortopeda nebo neurologa. Za těmi mě může odeslat obvodní lékař nebo gynekolog? Hrozně se bojím situace, že se budu muset svlékat u tolika lékařů. Předem děkuji za reakce.
Vaše odpověd

odpověd

Marcela
4.9.2008 11:31: