Zavře okno

Česky English Deutsch по-русски Po Polski Slovensky Arabsky Hungarian Registrace | Přihlášení | Kontakt

Diskuze - zmenšení prsů - Zmenšení prsou

zmenšení prsů

Gábina zaslal(a) v 19.11.2007 21:12:   

Dobrý den,chystám se podstoupit ze zdravotních důvodů zmenšení prsů ,mám velký strach z narkozy i z bolestí.Byla jsem u rehabilitačního lékaře,který mě vystrašil,říkal ,že to není lehká operace a zrazoval mě od ní.Mám velké bolesti zad,kvůli velkým prsům. Prosím poradíte mi zda je to opravdu tak velice náročné a bolestivé?Předem všem moc děkuji Gábina

Vaše odpověd

odpověd

Pro Verču
21.11.2007 15:43:

Hezký den Verčo,moc děkuji za odezvu.Ráda bych se Vás zeptala na pár otázek jestli Vám to nebude vadit, ozvěte se mi prosím na tento mail dasa01@seznam.cz.Ještě jednou díky zdravím Gábina

Nahlásit nevhodný příspěvek

odpověd

Verča
21.11.2007 13:10:

Dobrý den Gábino,vůbec se nebojte!Já jsem půl roku po operaci a cítím se skvěle,ta bolest není tak hrozná,stojí to zato.Kdyby jste chtěla cokoliv vědět ráda vám na vše odpovím.S pozdravem Verča

odpověd

MUDr. Otakar Lucák MUDr. Otakar Lucák
20.11.2007 16:09:

Bolestivost po této operaci je průměrná. Je však pravda, že se jedná o chirurgicky rozsáhlejší operaci ( podrobnosti najdete na našich stránkách - www.plastickachirurgie.com), může dojít i k delšímu hojení.Přesto všechno však zmenšení a zvednutí prsů má obrovský vliv na ústup bolestí zad a páteře a určitě to za všechny tyto starosto stojí. S pozdravem MUDr.Lucák,Ostrava

odpověd

Klinika Laser Esthetic Klinika Laser Esthetic
19.11.2007 22:50:

Dobrý den Gábino,Váš rehabilitační lékař je erudovaný k vyjádření se zda tato operace bude mít pro Vás význam z hleiska pohybového aparátu, o faktickém rozsahu a náročnosti výkonu se nechte poučit od plastického chirurga.

odpověd

MUDr. Martin Kloud MUDr. Martin Kloud
19.11.2007 21:27: