zmenšení prsů
Gábina zaslal(a) v 19.11.2007 21:12:
Dobrý den,chystám se podstoupit ze zdravotních důvodů zmenšení prsů ,mám velký strach z narkozy i z bolestí.Byla jsem u rehabilitačního lékaře,který mě vystrašil,říkal ,že to není lehká operace a zrazoval mě od ní.Mám velké bolesti zad,kvůli velkým prsům. Prosím poradíte mi zda je to opravdu tak velice náročné a bolestivé?Předem všem moc děkuji Gábina
Zákrok
Zmenšení prsouNadměrné vyvinutí prsou je problémem, který trápí mnoho žen. Nejedná se o problém pouze estetický, ale také zdravotní. Nadměrná velikost a hmotnost prsou vede k mnoha zdravotním potížím. Nadměrná velikost prsou přináší také nemalé psychické obtíže.
Fotky před/po
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 17.000,- CZK
- Ceny do 45.000,- CZK
- Ceny jsou pouze orientační.
Seznam oborů
- Plastická chirurgie, estetická dermatologie
- Ortopedie, rehabilitace
- Oční lékařství
- Stomatologie
- Léčba neplodnosti
- Chirurgie
- Gynekologie a porodnictví
- Vnitřní lékařství
- ORL - Ušní, nosní, krční
- Psychologie, psychiatrie

odpověd
Pro Verču
21.11.2007 15:43:
Hezký den Verčo,moc děkuji za odezvu.Ráda bych se Vás zeptala na pár otázek jestli Vám to nebude vadit, ozvěte se mi prosím na tento mail dasa01@seznam.cz.Ještě jednou díky zdravím Gábina
Nahlásit nevhodný příspěvek
odpověd
Verča
21.11.2007 13:10:
Dobrý den Gábino,vůbec se nebojte!Já jsem půl roku po operaci a cítím se skvěle,ta bolest není tak hrozná,stojí to zato.Kdyby jste chtěla cokoliv vědět ráda vám na vše odpovím.S pozdravem Verča
odpověd
20.11.2007 16:09:
Bolestivost po této operaci je průměrná. Je však pravda, že se jedná o chirurgicky rozsáhlejší operaci ( podrobnosti najdete na našich stránkách - www.plastickachirurgie.com), může dojít i k delšímu hojení.Přesto všechno však zmenšení a zvednutí prsů má obrovský vliv na ústup bolestí zad a páteře a určitě to za všechny tyto starosto stojí. S pozdravem MUDr.Lucák,Ostrava
odpověd
19.11.2007 22:50: