důvěra v operatéra
Marie zaslal(a) v 23.8.2007 14:59:
Vždy píšete abychom se pečlivě a s dostatečnou rozvahou rozhodly pro správnou volbu operatéra.Myslela jsem,že jsem udělala maximum v dané věci. Podstoupila jsem tedy augmentaci podle mých popisovaných přání.Výsledek byl však pro mě naprosto neuspokojivý jak velikostí tak výsledným efektem.Po dalších konzultacích byla provedena reoperace.Výsledek je však pro mě stále neuspokojivý neboť nyní mám prsa tzv. dvojitá.Bez prádla se nikde neukážu,ale 70000Kč dát za něco co není 100% mě opravdu přijde moc.Jsem laik a ráda bych znala názor zda je to provedeno správně či ne.Ráda zašlu foto před i po emilem neboť mám časově náročnou práci na to objíždět konzultace osobně a ráda to i zaplatím.Nemám však již peníze na další reoperaci chtěla bych jen vědet že volba pod sval a ne pod žlázu byla v mém případě dobrá(mám 380 ml pod sval,široký hrudník)Co poradíte v tomto případě.Děkuji všem za odpovědi
Partner stránky
Aura Medical Clinic s.r.o.
O plnějším a krásnějším poprsí nemusíte snít, můžete ho mít! Provedení operace atestovaným plastických chirurgem, moderní vybavení, špičkové materiály, komfort a individuální přístup. Jsme zde pro Vás - Aura Medical Clinic.
Zákrok
Zvětšení prsou (Augmentace)Prsa jsou odpradávna symbolem ženské krásy. Příliš malé poprsí bývá pro mnoho žen zdrojem výrazných psychických obtíží. Řešení jim přináší zvětšení prsou prostřednictvím plastické operace.
Fotky před/po
Odebírat tuto diskuzi
Cenové rozpětí
- Ceny od 14.000,- CZK
- Ceny do 86.000,- CZK
- Ceny jsou pouze orientační.
Seznam oborů
- Plastická chirurgie, estetická dermatologie
- Ortopedie, rehabilitace
- Oční lékařství
- Stomatologie
- Léčba neplodnosti
- Chirurgie
- Gynekologie a porodnictví
- Vnitřní lékařství
- ORL - Ušní, nosní, krční
- Psychologie, psychiatrie

odpověd
Marie
27.8.2007 9:11: