Zavře okno

Česky English Deutsch по-русски Po Polski Slovensky Arabsky Hungarian Registrace | Přihlášení | Kontakt

Diskuze - implantáty - Zvětšení prsou (Augmentace)

implantáty

Anna zaslal(a) v 19.6.2008 9:37:   

Mám takový dotaz, před měsícem jsem podstoupila augmentaci prsou. Na konzultaci jsem svému lékaři řekla, že bych chtěla prsa č.4,(měla jsem vel.č.2, ale povyslejší), on zvolil velikost impantátu, ale nyní se mi prsa zdají malá, rozhodně menší než jsem chtěla! Mám ještě nějakou šanci, že by mi implantáty vyměnily stím, že bych popřípadě zaplatila pouze nové větší impantáty, nebo se mám smířit s velikostí, kterou mám nyní? Děkuji A.

Vaše odpověd

odpověd

Anna
19.6.2008 20:53:

Ahoj holky. MP - děkuji, aspoň někdo sdílí stejný problém. Karle se omlouvám, ale jméno kliniky neprozradím, s personálem jsem byla velmi spokojena a nechci jím odrazovat další klienty - pacienty. Myslím si, že lékaři si určují velikosti prsou většinou sami, tak jak jim se to na ženách líbí, stačí když se jen podíváte na výsledky konkrétních chyrurgů, jeden dělá větší, jeden malé, vždy od jednoho lékaže jsou stejné na mnoha ženách!

Nahlásit nevhodný příspěvek

odpověd

MUDr. Martin Kloud MUDr. Martin Kloud
19.6.2008 14:01:

Dobrý den, šanci samozřejmě máte, ale musíte ji uplatňovat u lékaře, který Vás operoval. Srdečně zdravím.

odpověd

MP
19.6.2008 12:44:

Ahojky tak to by mě teda také zajímal názor lékaře jestli ti někdo odpoví , neb jsem řešila naprosto stejný problém dala jsem za operaci téměř 60000,- a výsledek je fakt žalostný téměř žádná změna stále tu uvádějí , že máš dát na radu lékaře ,ale já chtěla větší a místa tam bylo opravdu dost i šíře mého hrudníku je dost velká .Teď jsem rok po a prostě jsem si zvykla nic jiného mě nezbylo ale stejně si říkám že do toho jednou půjdu znova (až našetřím) :-) zajímala by mě alespoň klinika zda-li jsme měly stejnou .

odpověd

Karla
19.6.2008 9:56:

Ahoj, u jakého jsi byla lékaře?

< Předchozí:Bolestivost prsou

Partner stránky